شرایط و قوانین استفاده از خدمات سایت

 

میزان تشابه کالای ارسالی با عکس‌های موجود در سایت تا چه اندازه خواهد بود؟
لازم به ذکر است که گلدان‌ها و کلیه لوازم نگهداری و منسوجات، کاملا مشابه عکس‌های داخل سایت خواهند بود.
گیاه ارسالی (با بیش از ۸۰ درصد تشابه با تصاویر موجود در سایت) خواهد بود.
با توجه به طبیعی بودن گیاهان، بسته به فصل، ممکن است در تعداد و حجم برگ‌ها بین ۱۰ الی ۲۰ درصد تفاوت وجود داشته باشد.
زمان ارسال سفارشات:
روند آماده سازی  کلیه سفارشات از ۲۴ تا ۷۲ساعت روز کاری توسط تیم شاهپسند خواهد بود و زمان تحویل سفارشات به مشتریان خارج از تهران طبق زمان بندی شرکت حمل(تیپاکس،باربری و پست) بوده و گروه شاهپسند دخل و تصرفی  در این مورد ندارد.
ارسال‌ها همه روزه از ساعت 9 صبح الی ۱۶ بعدازظهر خواهد بود.
اطلاع‌رسانیِ تاریخ و ساعت ارسال محصول به چه صورت انجام خواهد شد؟
زمان ارسال سفارش شما پیش از ارسال به اطلاع شما خواهد رسید خواهشمند است با همکاری و حضور برای تحویل سفارش از بروز مشکل جلوگیری بفرمایید
بدیهی است در صورتی که مشتری محترم، در محل حضور نداشته باشند، سفارش  ایشان برگشت خورده و هزینه‌ی ارسالِ مجدد سفارش نیز به عهده مشتری خواهد بود.
شرایط استرداد کالا توسط مشتری به چه صورت خواهد بود؟
موارد استرداد شامل موارد زیر می باشد:
در صورتی که کالا پیش از تحویل به مشتری، شکسته شده و یا به هر نحو دیگری صدمه دیده باشد.
در صورتی که سفارش اشتباهاً به دست مشتری رسیده باشد؛ به عنوان مثال: مشتری کالای “الف” را سفارش داده ولی کالای “ب” را دریافت کرده است.
شرایط مرجوع شدن کالا  چیست؟
به دلایل زیر ممکن است کالای شما مرجوع شود:
عدم حضور مشتری هنگام تحویل سفارش.
درج آدرس اشتباه از جانب مشتری هنگام ثبت سفارش.
عدم تایید هویت تحویل گیرنده هنگام تحویل سفارش (در این صورت هزینه ارسال مجدد کالا تماماً به عهده مشتری عزیز خواهد بود).
پس لطفا در ثبت مشخصات خود دقت لازم را داشته و در زمان اعلام شده توسط واحد ارسال در آدرس ثبت شده در سایت، حضور داشته باشید.
نحوه ی انصراف دادن از خرید محصولات به چه صورت خواهد بود؟
در صورتی که مشتری از سفارش خود منصرف شده باشد، می‌تواند انصراف خود را حداکثر ۳ ساعت پس از ثبت سفارش از طریق “ارسال پیامک” یا واتساپ به شماره 09350583284 به مجموعه گل شاهپسند  اعلام نماید.
در این صورت هزینه پرداختیِ وی، تا ۴۸ ساعت پس از ثبت سفارش، به حساب ایشان واریز خواهد شد.
نکات مهم:
۱. ارسال تمام سفارشات از طریق پیک می باشد و  امکان تحویل حضوری سفارش در مجموعه ی شاهپسند وجود نخواهد داشت.
۲. پیک  هیچ‌گونه تعهدی در قبال تحویل سفارش تا درب واحد شما نخواهد داشت و کلیه سفارشات درب اصلی ساختمان(منتهی به خیابان) تحویل شما خواهند شد.
۳. در صورتی که محل تحویل سفارش در شهرک‌ها، مجتمع‌های مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی یا دولتی باشد بایستی هماهنگی‌های لازم جهت ورود خودرو و پیک توسط مشتری انجام شده باشد (در صورتی که نگهبان از ورود خودروی پیک ممانعت به عمل آورد، سفارش شما تحویل نگهبانی خواهد شد).